Povjerenstvo za reklamacije
Temeljem odredbi čl.25. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41/14, 110/15, 14/19), u Flori VTC d.o.o. osnovano je povjerenstvo za reklamacije potrošača. Povjerenstvo pisanim putem odgovara na primljene reklamacije i pritužbe potrošača.
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) korisnici naših usluga nezadovoljstvo na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu nam iskazati odmah Prigovorom putem Knjige prigovora koje se nalazi u svim našim poslovnim prostorima, pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pismeno potvrditi primitak Prigovora. Prigovor možete uputiti i naknadno:
- putem pošte na adresu: Flora Vtc d.o.o., Vukovarska cesta 5, 33000 Virovitica
- e-poštom na adresu flora-vtc@flora-vtc.hr
- pozivom na info telefon 0800/444 110
Na Vaš pisani Prigovor odgovoriti ćemo najkasnije u roku 15 dana od primitka istoga, a obavezan podatak Prigvora neka bude Vaša ispravna adresa na koju želite naše očitovanje.
Članovi povjerenstva
- Petar Furdić, FLORA VTC d.o.o., predsjednik Povjerenstva
- Kristijan Kašaj, FLORA VTC d.o.o., zamjenik predsjednice Povjerenstva
- Maja Bičak, FLORA VTC d.o.o., član Povjerenstva
- Dario Vranek, Grad Virovitica, član Povjerenstva
- Zlatko Kovač, predstavnik udruge za zaštitu potrošaća, član Povjerenstva